Buka 2 @ Lebih Yahoo Messenger Dalam 1 PC

 Aku cuba search pasal Yahoo Messenger yang terbaru kat page Uncle Google, tetibe pulak aku jumpa artikel macam mana kite boleh buka 2 Yahoo Messenger dalam 1 PC. Aku pun try jugak la sebab nampak macam hebat je dapat guna 2 akaun dalam satu masa. Aku dah lame tau pasal hal ni tapi tak pernah menjadi aku buat sebelum ni. So, bila dah jadi, rasa macam bangga la pulak..:-)
Camne nak buat ek?? Korang tengok la video ni.. Aku buat untuk YM aku pun lepas aku tengok video ni gak.. Enjoy :-)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
DUNHILL = Dunia Umpama Neraka, Hidup Ibarat Layang Layang. Segala kandungan blog ini adalah hak milik dan hasil nurkilan Man sendiri. Segala sumber lain akan dinyatakan sebaliknya. TQ :)
Tengok je ke? :)