Tukarkan Wallpaper Anda Secara Automatik

Sebelum ni aku asyik post pasal full album je, kali ni aku nk post pasal software pulak. Biasanya wallpaper yang korang gunakan adalah tetap dan tidak berubah. Walaupun wujud software seperti wallpaper changer, tetapi ia bukanlah software yang percuma dan ada had masa untuk menggunakannya.

Jadi, John's Background Switcher adalah penyelesaiannya. Aku gembira sejak aku gunakan software ni, aku dapat tengok balik gambar-gambar lama yang ada dalam hard disk aku ni. Selain itu, aku jugak boleh tengok gambar dalam facebook kawan-kawan aku..:-)



Ok.. Kita teruskan dengan ciri-ciri yang ada pada software ni. Apa yang istimewanya software ni?? Menurut kata John, korang boleh memilih fail-fail atau folder-folder tertentu yang akan dipaparkan sebagai wallpaper. Selang masa untuk wallpaper bertukar juga boleh ditetapkan oleh korang sendiri.



Korang juga boleh menentukan bagaimana gambar-gambar korang keluar dengan menggunakan mod-mod yang sedia ada. Contohnya, sekarang ni aku gunakan mod 'Postcard Pile' yang boleh memaparkan banyak gambar pada desktop..:-)



Dapatkan John's Background Switcher di sini atau terus ke laman web John.

P/S : Terima kasih pada Akram & Afiq kerana sudi jadi model dalam wallpaper. Tiada sebarang bayaran akan diberikan..hahahahaaa

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
DUNHILL = Dunia Umpama Neraka, Hidup Ibarat Layang Layang. Segala kandungan blog ini adalah hak milik dan hasil nurkilan Man sendiri. Segala sumber lain akan dinyatakan sebaliknya. TQ :)
Tengok je ke? :)