Muse - Resistance

Salam semua.. Dah lame aku tak update blog. Sorry yer kawan-kawan. Keadaan tak mengizinkan aku nak update blog aku ni sebab streamyx slow je 2,3 hari ni..huhu

Ok.. Kali ni aku nak share koleksi album yang ade dalam laptop aku ni. Kalau korang nak tau, aku ada banyak koleksi lagu Inggeris antaranya album Muse. Kali ni aku nak share album mereka yang paling latest, Resistance yang dihasilkan hujung tahun 2009. Masih awal lagi kan untuk share album ni kat korang kan?? :-)





Korang sedut la kat sini yer..:-)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My Photo
DUNHILL = Dunia Umpama Neraka, Hidup Ibarat Layang Layang. Segala kandungan blog ini adalah hak milik dan hasil nurkilan Man sendiri. Segala sumber lain akan dinyatakan sebaliknya. TQ :)
Tengok je ke? :)